Legfrissebb híreink


Hogyan mérjük a Komplex Alapprogram eredményességét? (2. rész)

Hogyan mérjük a Komplex Alapprogram eredményességét? (2. rész)

Egy héttel ezelőtt, interjúnk első részében Török Balázst, a Komplex Alapprogramon belül működő Mérés, Értékelés Munkacsoport vezetőjét kérdeztük attól, hogyan is dolgozik a munkacsoport, milyen mérési módszereket alkalmaznak és miért elengedhetetlen ennek a feladatnak a megvalósítása. Ez alkalommal az eddigi eredményekről és a jövőbeli tervekről lesz szó.

Tanulni a költészet napján? Igen!

Tanulni a költészet napján? Igen!

A pedagógusi munkát nagyban segítheti, ha olyan, mindennapi eseményekhez, jeles napokhoz, ünnepekhez kötjük az adott óra tartalmát, melyet valahonnan máshonnan is ismernek a diákok. Lehet ez egy országos esemény, egy sportesemény, egy híres film, egy számítógépes játék, akár egy instagramos influencer legutóbbi megszólalása, vagy akár a költészet napja, amit április 11-én ünneplünk országszerte.

Hogyan mérjük a Komplex Alapprogram eredményességét? (1. rész)

Hogyan mérjük a Komplex Alapprogram eredményességét? (1. rész)

Ezúttal Török Balázst, a Komplex Alapprogramon belül működő Mérés, Értékelés Munkacsoport vezetőjét kérdeztük. Cikkünk első részéből kiderül, hogyan is dolgozik a munkacsoport, milyen mérési módszereket alkalmaznak és miért elengedhetetlen ennek a feladatnak a megvalósítása. Az eddigi eredményekről szóló második részt jövő héten olvashatják.

Egy gyakorlati segítség: a Szakmai Támogatórendszer

Egy gyakorlati segítség: a Szakmai Támogatórendszer

A Szakmai Támogatórendszer (SZTR) egy olyan segítség, mely már a Komplex Alapprogram (KAP) bevezetése előtt is támogatja az iskolákat, de természetesen később is a rendelkezésünkre áll.

Eredményesen zárult a Komplex Alapprogram tavaszi roadshowja

Eredményesen zárult a Komplex Alapprogram tavaszi roadshowja

2019 márciusában és áprilisában az Eszterházy Károly Egyetem Komplex Alapprogramjának csapata öt hátrányos helyzetű településre látogatott el (Kisnána, Mátraderecske, Jászkarajenő, Tarnazsadány és Tarnabod), ahol a pedagógusoknak szakmai műhelyt, a tanulóknak pedig rekreációs foglalkozást tartottak. Bíró Balázzsal, a Komplex Alapprogram rendezvényekért felelős referensével beszélgettünk, aki összefoglalta és értékelte a KAP tavaszi roadshowját.